Online samenwerken met Halink Accountants

Met online software kunnen accountants en ondernemers op een moderne manier samenwerken. Kies als ondernemer voor de samenwerking die het best past bij uw bedrijf en wees klaar voor de toekomst. U hebt altijd en overal toegang tot uw administratie. Als ondernemer kunt u hiervoor onder meer gebruik van met SnelStart online administratie. Dit is handig om (tegelijkertijd) met meerdere gebruikers te werken en voor het delen van de gegevens van uw administratie met uw accountant. U kunt uw administratie dan eenvoudig tussentijds laten controleren door ons kantoor. Als u ons toegangsrechten geeft voor uw administratie, worden hiervoor geen extra kosten in rekening gebracht door Snelstart. Tevens kunt u dan gebruik maken van SnelStart Web. Hierbij beschikt u een overzichtelijk dashboard waarin u in een oogopslag inzicht heeft in de belangrijkste financiële informatie. Daarnaast is er nog de mogelijkheid om koppelingen te maken met scan en herkenoplossingen om zo bijvoorbeeld inkoopfacturen in te scannen in de online administratie.

Leave Comment

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *